BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My Followers~

Sunday, November 21, 2010

Yea!!!!!!!!!!!Holiday

Salam/hai utk kawan2, sori bnyak2 coz lama sangat tak update blog ini. Sibuk sangat dengan kerja2 akhir tahun sekolah dan tugas sebagai isteri dan ibu (gara-gara maid tak balik2 dari Indon)..Sekarang dah ada ganti, ttpi adeh susah..perangainya yg kuat becakap menyebabkan aku kurang berkenan..tahan ja la ni. Kalau ikutkan maid yg lepas balik berpuasa dan beraya di Indon ja, ttpi tidak sampai2 juga selepas tu, seksa betul menunggu..Ada satu masa tu, aku pi cari sepupu dia yg aku kenal, adakah dia cakap maidku tu tak balik2 gara-gara dihalang oleh kekasihnya masa melangkah naik kapal, konon2nya semua barang sudah ready, cuma tinggal naik kapal lagi..Kecewa betul aku masa tu, tak sangka tetiba dia berjaya dihasut oleh kekasihnya..Sepupunya tu amat bersimpati dengan aku..Sabar ja la ni, ini adalah dugaan dari Allah yg tentu ada hikmahnya..Ke situ pula ceritanya..hehehe

Oh, cuti yg ditunggu-tunggu telah tiba..harap2 masa ni aku dpt rehat secukupnya..Akt aku masa cuti dlm list, jaga sekolah, pi konvo sepupu di uitm kuching, balik kg, ikut kelas deco cake, balik kg dan rehattttt....harap misiku berjaya...

0 comments: