BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~My Followers~

Tuesday, May 25, 2010

Kek Tempahan adik ipar


Kek ni tempahan daripada adik ipar untuk dihadiahkan kepada guru anak bongsunya..harap2 mereka suka lah dgn kek ni..

Monday, May 24, 2010

Kek dan tart tempahan daripada Rubiah





Kek Durian, Cheese tart, tart buah ni tempahan daripada Rubiah dari Taman Fullewa, Menggatal..Sangat dekat dengan rumahku..Dia request atas kek durian tu dilukis Cartoon Thomas n Friends..hubbyku yg hantar kek ni, n then petang tu aku dapat sms dari Rubby yg bgtau kek tu sodap...tq lah ya..

Kek Durian dah kembali


Kek durian ini tempahan daripada isteri bos birasku, agak lama dah tempah kek ni ttpi baru hari ini terbuat..hehehe, ini gara2 dia bagitau bila2 masa, so akupun bila2 masalah buat kek ni..hehehe..durian ni dibeli di jalan kg Kalansanan, Inanam..harap penempahnya sukalah dgn kek ni ya..tq

Tempahan Aini utk suami tercinta



Ini projekku hujung minggu baru2 ni..kek ni tempahan daripada Aini utk suami tercinta..semoga jodoh mereka berkekalan selamanya..tq ya dik atas tempahan ini..

Thursday, May 20, 2010

Kek Ultraman untuk Helmi



Kek ini request drpd kak ipar nun jauh di Ksang..hari itu minta kek Tom n Jerry, kali ini Ultraman pulak..Cari punya cari akhirnya jmpa juga gambar ultraman yg satu ni..susah juga cari coloring page utk gambar ultraman ni..harap suka dgn kek ni ya..

Kek Black Forest untuk hubby Orlen



Kek ni tempahan daripada kawan baikku Orlen sempena birthday hubbynya..Kek ni choc moist with freshcream dan dihiasi dgn coklat..harap2 sukalah dengan kek ni..tqvm kawan..

Monday, May 17, 2010

Cup cakes for Noor Iman




Inilah projekku hujung minggu baru2 ni, cup cakes ni tempahan dari adik Noy seorg pelajar perubatan UMS..Wah, bakal menjadi doktor..tq dik kerana sudi tempah..harap adik suka dgn cup cake ni..Cup cakes ni coc moist with buttercream deco..

Order from Roslia again


Kek ini tempah daripada ke Roslia, actually kek ni dia minta awal lagi, ttpi oleh kerana aku tidak terbaca smsnya maka terlewatlah sikit kek ni..huhuhu..sori kak ya..

Sunday, May 16, 2010

Cake For Orlen- utk dibwa ke Kgnya



Kek fruit cokctail 2 biji tmpahn drpd Orlen utk dibwa balik ke kampungnya di KB..Satu bentuk square n satu lagi bulat...Gatal tangan lagi, hias dgn air brush ni..hehehe..sori kawan klu tak berkenan dgn hiasan mcm ni..tq ya for your order..

Cake For Sarima


Kek ni tempahan Sarima..Ini kek eksperimenku hias sekeliling guna air brush.harap2 penempahnya sukalah ya..sudah lama teringin mau beli alat ni ttpi tak kesampaian..dan akhirnya tanpa dirancang terbeli alat ni masa pi kedai jual bahan kek beberapa hari yg lalu...huhuhu

Wednesday, May 12, 2010

Cake for Asidah's daughter




Kek yg agak besar ini ditempah oleh kawan dan saudara, sidah..dia request cartoon hello kitty utk anak ppuan kecilnya yg baru berumur 5 tahun..masa hantar kek ni, agak risau juga klu sesat sbb selama ini tdk pernah ke country height, ttpi berkat usaha hubby, taklah juga sesat..

Cake for Cousin's friend



Kek ni tempahan dari kawan sekerja sepupuku..Kira emgency juga la ni, tengahari ditempah, mlm dihantar..nasib baik aku ada pembantu yg boleh diharap..tq for this order ya..

Just for Ijul



Kek ini ditempah oleh kakak iparku Kak Yah utk kenduri anaknya Ijul yg akan terbang ke Jepun tidak lama lagi..Decoration ikut suka hatiku ja ni, sbb dia tidak minta decoration yg khusus..Semoga Ijul selamat bertolak dan selamat kembali ke Sabah..

Kek tuk Ameng n Ijul



Kek ini khas anak buahku, Ameng dan Ijul..Ameng terlalu minat dgn kek jenis ni, dia kata mau tmpah utk uminya..bagus sangat anak buahku yg tinggi lampai ni..Oleh kerana dia driverku beberapa hari ini, so kek ini hadiah utknya..Ijul pula ke Jepun tidak lama lagi utk praktikal..Ngamlah tu, sesuai sangat jadi org Jepun sbb muka mcm Jepun juga..hehehe

Monday, May 10, 2010

Cake for Wani's hubby



This cake ordered by Wani..for husband yg akan pulang selepas belayar dalam jangkamasa yang lama..Hope they like it..

Cake for Cynthia



Kek ni tempahan kak Roslia sempena menyambut kepulangan anaknya yang bercuti dari uitm Shah Alam..Hope they like it..

Choc moist for uncle


Tempahan anti yanie sempena kenduri doa selamat utk suaminya yang akan berangkat mengerjakan umrah..semoga uncle selamat pergi dan kembali..

Tuesday, May 4, 2010

esq angkatan ke 6 sbh..








Aku amat teruja menjadi almuni esq buat kali pertama..ini semua adalah izinNya..Alhamdullilah..hubbypun ikut kali ini..Menangis berpanjangan..sesungguhnya aku begitu kerdil hidup di dunia ini..Ya Allah, lindungilah aku darp gangguan dan hasutan syaitan yang direjam..

Monday, May 3, 2010

Tempahan kek cokctail jiran..




Tempahan kali kedua dari jiranku, Suidah..Dia tempah sempena birthday bapa mertuanya yg ke 64 tahun..kek ni kek fruit cokctail with fresh cream topping n deco..so harap puas hati dgn order ni ya..Semoga bapa mertuanya panjang umur dan murah rezeki..

Kek utk abang sepupu Puteri


Kek ini tempahan kali kedua dari jiran depan rumah..kali mereka request kek yam pula..Deco dan topping kek ni guna fresh cream..Agak sukar cari keladi masa mau buat kek ni, cari d pasar besar KK tidak jumpa..sekalinya di pasar dekat rumah pula yg ada..waduh3..susah-susah aja pi cari di KK..tq for this second order ya..

Cake for Yahya's son..



Request special Yahya utk anak lelakinya yg baru berumur 2 tahun..Cake choc with choc topping and cartoon artwork decoration..Rasa seronok pula deco cartoon ni..tq sekali lagi kawan..

Cake for Yahya



Kek ni tempahan kawan lamaku, Yahya untuk di bawa balik ke Kg. Lohan, Ranau..Dia ni guru di Keningau, so dia just singgah kek ni..Tq kawan kerana masih ingat dgn classmate masa SMK Mat Salleh, Ranau ini dulu, klu tidak silap masa kami form 6..Selepas tu dia sambung belajar ke Indonesia dalam beberapa tahun..

Cake for Sheldon



Kek ini tempahan kawanku Betty untuk birthday anaknya Sheldon..Kek ni aku buat hari yang sama dgn APC di sekolah..Selepas akt di sekolah tu, baru dapat buat kek ni.. Agak lewat hntr kek ni, Betty ingatkan sudah sesat, ttpi sebenarnya lambat sebab di rmh ada perang dunia ke 4..pening btl gara2 karenah2 hero-heroku itu..huhuhu..sabar ja lah..kek ni, choc cake with choc decoration..